Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Jeśli z jakiegoś powodu uznałeś, że chcesz zwrócić lub wymienić zakupiony produkt, możesz to zrobić w ciągu 14 dni od daty zakupu.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Link do niego znajdziesz: tutaj (kliknij aby pobrać formularz zwrotu). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Flesz Studio Łukasz Stanios
Złota 73A
32-859 Złota

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Flesz Studio Łukasz Stanios
Złota 73A
32-859 Złota

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Wymiana towaru
Jeśli chcesz wymienić towar, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie.

Pamiętaj!

Pamiętaj, że do Ciebie należy pokrycie kosztów wysyłki w przypadku zwrotu. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem oraz nadanych do paczkomatów.
Produkty muszą być w stanie nieobniżającym ich wartości handlowej.

Zwrot pieniędzy dokonamy do 14 dni roboczych od dnia przyjęcia przesyłki.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
recenogi.pl
Sklep internetowy Shoper.pl